? ??????????????Believe? ????? ?? ???Rating: 4.3 (41 Ratings)??1 Grab Today. 21102 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Spring? ????? ?? ???Rating: 4.7 (17 Ratings)??1 Grab Today. 16964 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy In BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

SIAPA SAYA?

Saya seorang yang peramah ,periang,penyayang,perihatin ,pemurah dannn "penyibuk".
Suaraku lantang dan selalu dapat pesanan sms.
Trait mark aku "Padan muka kau"
Muka ku bak bulan purnama,
Badanku langsing .....
Tirulah macam saya
Siapa saya????????

4 comments:

al-faqirah- ila Allah said...

Tahniah....kak zai, perasanlah lebih-lebih. muka macam bulan kena hentam dengan asteroid.peramah konon.balik rumah macam tikus nampak dinasour.

padan muko kau...

CIKGU MAI said...

Yolah tu. Jangan dok prasan.
Kojo dak ustaz bagitu dah buek ko bolom.
Yang ponting, berbadan lansing bermuko chubby.
Itulah 'dak orang' namonyo.

Nor Aslina said...

muka macam bulan purnama konon, macam bulan mengambang adalah .badan langsing konon macam papan adalah.... padan muka kau.

عزيزون said...

cantik background blog akak. Salam ziarah ke blog saya yang baru..... belajar arab mudah ...simple

kalau ada cadangan atau komen.sila tulis dlm shoutMix box - ruangan mari bersembang..

selamat berblog......